Ariana | Blogger | X X X X

13 lipca 2017

Rozmyślania wśród kropel deszczu

Witajcie w tę, jakże pochmurną pogodę 😀

 Dzisiaj w tę nie najładniejszą, deszczową pogodę, chce Wam przedstawić mój kolejny wiersz. Pewnie często, tak jak ja, zastanawiacie się co będziecie robić potem. To trudne pytanie. Nie każdy umie na nie odpowiedzieć. A słowo ,,Potem'' ma tak prostą definicje. Definicja słowa potem- w chwili następującej po czymś, o czym była mowa.  Pewnie wiecie co będziecie robić za sekundę. Ja też to wiem, będziecie czytać ten post. Zgadłam?😏 Ale teraz na serio. Wiesz co będziesz robić jutro. Najprawdopodobniej wiesz co zrobisz za tydzień. Ale czy zastanawiałeś się co zrobisz za 2 lata? Albo za 20? Właśnie o tym jest ten wiersz.


Kiedy pada deszcz,
Świat smutny jest.
Zero radości, zero natchnienia.
Wtedy przychodzą wspomnienia.
Jak byłam mała
I całe dnie w piaskownicy siedziałam.
Ale co ja zrobię kiedy dorosnę?
A co ja będę robić za dziesięć lat w deszczową wiosnę?
Czy ja się wtedy zmienię?
Czy ja uniosę dorosłości brzemię?
Koniec rozmyślań,
Już słońce świeci.
Ja żegnam i kończę, bo czas leci.
                                                       


   

                                                                                                                                            Wasza Mimi

                    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz