Ariana | Blogger | X X X X

22 października 2017

Ogłoszenie



Nie było mnie tu dosyć długo. Wiele rzeczy się u mnie zmieniło. Mimo, że w efekcie postów nie było ponad dwa tygodnie jestem całkowicie przekonana, że nie zaniedbałam Was z uzasadnionej przyczyny. Niestety, z powodów zdrowotnych ( a raczej złośliwości mojego jelita) odbyłam dość długi pobyt w szpitalu. Osobiście zawsze bałam się szpitali, igieł i kroplówek ( przyznam się, że kroplówka, którą założyli mi pierwszego dnia pobytu była pierwszą w moim życiu ) ale jakoś zmęczyłam ten bolesny proceder i jestem znowu z Wami.

Najlepszą rzeczą w tym wszystkim jest to, że chociaż miałam wykonanych mnóstwo badań i wyleżałam się za wszystkie czasy nie postawiono mi diagnozy. Nadal mam zapalenie jelita i nadal boli mnie brzuch.

W związku z tym przechodzę na żywienie bezglutenowe. I co jakiś czas będę wstawiała tu przepisy moje i mojej mamy ( zakładam, że częściej mojej mamy )

Jako, że jak każdy członek w rodzinie uwielbiam słodkości, już zaczęłam kombinować jak zamienić niezdrowe na zdrowe. Niedługo pojawią się pierwsze przepisy.

Ale to i tak nie zmieni tego, że i tak będę wpuszczała dużo recenzji, ponieważ przeczytałam w tym czasie sporą ilość książek.



Trzymajcie się ciepło w te zimowe dni. Milka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz