Ariana | Blogger | X X X X

21 września 2017

Wywiad z ,,Adrasteją''

 Dzisiaj pierwszy wywiad na blogu, a mianowicie z Olimpią z bloga Adrasteja 
 Jej blog ma już dwa lata. Pisze w nim o różnych różnościach. Każdy znajdzie tam coś dla siebie
 a teraz kilka pytanek abyśmy mogli ją lepiej poznać.

1. Czytałam, że wcześniej także prowadziłaś bloga.
Ile miałaś wtedy lat?
Owszem, prowadziłam kiedyś bloga.
Nie pamiętam dokładnie, ale o ile się nie mylę byłam w 5 lub 6 klasie podstawówki, więc 11/12 lat. Zatem można sobie wyobrazić jak ten blog musiał wyglądać.

2. Co Cię zmotywowało do stworzenia bloga Adrasteja?
Szczerze mówiąc sama tak do końca nie wiem. Po prostu zaczęłam na nowo czytać blogi i zatęskniłam za tym. Oprócz tego zawsze lubiłam pisać przeróżne opowiadania oraz dzielić się swoimi myślami na dany temat. Moim planem było założenie anonimowego bloga, lecz po miesiącu już z tego zrezygnowałam, bo zaczęłam go wzbogacać o swoje zdjęcia.

3. I dlaczego właśnie taka nazwa?
Tę nazwę mam dopiero od czerwca tego roku. Przez dwa lata męczyłam się z "My Little World". Pamiętam, że nie miałam żadnego kreatywnego pomysłu i niestety bloga nazwałam tak pospolicie. Chciałam to zmienić i to bardzo. Z racji, że moje imię (Olimpia) pochodzi z Grecji i lubię mitologię to stwierdziłam, że powinnam iść w tym kierunku. Przejrzałam zatem greckie boginie. Nemezis bardzo pasowała do tego jak się czułam w danym dniu. Jednak nie ukrywajmy - Nemezis także jest często spotykana, dlatego zaczerpnęłam jej odpowiednika, czyli Adrasteja. Niesamowicie spodobało mi się to imię i w końcu jestem zadowolona z nazwy bloga.

4. Umiesz wymienić 5 swoich ulubionych książek?
Jest to bardzo trudne pytanie, ponieważ jestem molem książkowym i wiele książek jest naprawdę warte przeczytania! Ale takie, które najbardziej zapadły mi w pamięci to:
- "Zanim się pojawiłeś"
- "Dziewczyna z pociągu"
- "Ukryty"
- trylogia "Igrzyska Śmierci"
- "Co zrobisz, gdy umrę?"

5. Czy masz swojego ulubionego blogera?
Jeśli chodzi o te sławniejsze blogerki to nie czytam nikogo, ponieważ nie lubię blogów typowo modowych. Ale za to bardzo lubię blogi dziewczyn: Katie Moon, Sheira, Pospolita Ola, Mavselina, Ervisha, Coosure, Kwietniowa i na pewno jeszcze trochę by tego było, ale to te głównie czytam :)

6. Kto lub co motywuje Cię do zrobienia kolejnego wpisu?
Motywację czerpię tak naprawdę z wszystkiego. Uwielbiam patrzeć na zachowania ludzi oraz ich wygląd. Uwielbiam patrzeć na zachwycające miejsca. Uwielbiam czytać cytaty. Uwielbiam przyglądać się nietypowym sytuacjom. Uwielbiam rozmyślać o przeróżnych rzeczach. To wszystko jest dla mnie ogromną motywacją. Oprócz tego mam swoich małych pomocników: Oliwię oraz Patryka, którzy zarzucą mi czasem jakimś ciekawym tematem wartym poruszenia.

7. Jakie jest Twoje największe marzenie związane z blogiem?
Moim takim małym marzeniem jest to, aby ludzie szczerze się wypowiadali pod moimi wpisami. Już widzę ogromną poprawę, bo komentarze są niesamowicie obszerne, a czasem dochodzi nawet do ciekawej dyskusji. Przykro mi natomiast, gdy widzę SPAM, więc mam nadzieję, że będzie go co raz mniej. Oprócz tego marzę o 500 obserwatorach oraz 100.000 wyświetleń.

8. I ostatnie pytanko. Jaka byłaby największa rada, którą dałabyś początkującym blogerą?
W sumie mam dwie takie rady. Pierwsza jest taka duchowa, żeby się nie poddawać. Mimo, że czasami jest ciężko to warto uwierzyć w to, co się robi i ciągle starać się to udoskonalać. Druga dotyczy blogerów, a konkretnie komentarzy. Jeśli chcecie, aby ludzie Was szanowali to Wy szanujcie ich. Czytajcie to, co stworzyli, bo naprawdę warto, a ludzie widząc, że komentarz jest szczery - odwdzięczą się tym samym.

Zapraszam serdecznie na jej bloga

7 komentarzy:

  1. Kochana! Jeszcze raz bardzo Ci dziękuję za ten wywiad! Pytanka były naprawdę ciekawe, a odpowiadanie na nie było samą przyjemnością :) Mam nadzieję, że dzięki temu ludzie trochę dowiedzą się o mnie^^
    Ps. Wkradła Ci się literowka w tytuł :*

    Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję za udział w wywiadzie. Umieszczenie tu wywiadu z Tobą jest dla mnie prawdziwą przyjemnością.
      Literówka już naprawiona.

      Także pozdrawiam i życzę miłego weekendu

      Usuń
  2. Bardzo dobry pomysł na post! Tym bardziej, że wywiad nie jest przeprowadzony z byle kim, a dobrze nam znaną Adrasteją.
    Zadałaś trafne pytania, jeśli chodzi o jej twórczość. Można się wiele o niej dowiedzieć z tego artykułu.

    Co do samej Adrasteji:
    Cieszę się, ze wróciłaś do blogowania, ponieważ jesteś w tym naprawdę świetna!
    Dobrze, że się nie poddajesz tylko wytrzymujesz presję i robisz dalej to, co kochasz. Cieszę się, że chociaż w małym stopniu się do tego przyczyniłem.
    Co prawda ja nie jestem molem książkowym, ale słyszałem same dobre słowa o tych książkach.
    Marzenia się spełniają! Twoje już pewnie niebawem i będą takie liczby jakie tylko chcesz.
    Bardzo dobre ostatnie pytanie i odpowiedź. Najważniejsze to nie poddawać się!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że Olimpia przeczytała ten komentarz tak jak ja, z uśmiechem na ustach.

      Usuń
  3. Bardzo fajny blog! Na pewno wrócę tutaj nie raz!

    https://olimarcinkiewicz.blogspot.com blog głównie jest/będzie o marzeniach, a za jakiś czas pojawią się wpisy, które pokażą o czym będziesz dokładnie :) Jeśli masz chwilę i chęć, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za to zajrzałam już na Twojego bloga i na pewno będę to robiła jeszcze wiele razy, ponieważ jesteś piękną kobietką o pięknym marzeniu. Mam nadzieję, że nam obu posłuży ostatnia odpowiedź Olimpii.

      Pozdrawiam i życzę sukcesów z blogowania oraz czerpania z niego przyjemności.

      Usuń